דגשים בבחירת וופורייזר

הוופורייזר הפך בשנים האחרונות לחפץ יעיל ומבוקש בכל מה שקשור בעיקר לעישון של עלי קנאביס מיובשים. מכיוון שעם הזמן הולכת ומתרככת הרגולציה שקשורה במתן אישורים לעישון קנאביס – הרי שיש לא מעט אנשים שעושים בו שימוש חוקי ומותר ולכן הם מוצאים את הדרכים הכי טובות לעשן אותו בצורה יעילה כך שהם יפיקו ממנו את מירב היתרונות והסגולות שלו. וופורייזר הוא המכשיר המבוקש ביותר וזה שאיתו אפשר בדרך הכי טובה, נכונה ויעילה לעשן עלי קנאביס מיובשים ולכן חשוב מאד לשים לב לסוגים או דגמים שונים לפני שקונים. כיום כבר יש שפע של סוגים ודגמים וחשוב לבחור בצורה מושכלת על מנת למצות עד תום את עלי הקנאביס שניתנים ברישיון ולהצליח להרגיש את ההשפעות החיוביות שלהם.

איך בוחרים את הוופורייזר הנכון?

באופן כללי כל הוופורייזרים בנויים בדיוק באותה דרך וצורה. הם מכילים מיכל קטן שאליו מכניסים את העלים המיובשים וכמובן גוף חימום שמחמם את העלים ומאדה אותם. לוופורייזר יש גם פתח פליטה שדרכה שואפים את האדים של העלים. ההבדלים בין סוגים שונים של וופורייזר נובעים מחברות יצרן שונות (שחלק מוכרות יותר או פחות), בטמפרטורה שאליה אפשר לכוון את המכשיר, בגודל של מיכל הכנסת העלים וכמובן במחיר. כאשר רוצים לחפש את הוופורייזר הנכון חשוב לשים לב לתכונות אלה ולבחור מתוכן. אם יש בסביבתו של המעשן אנשים נוספים שהוא מכיר וסומך עליהם וגם הם מעשנים קנאביס – הוא בהחלט יכול לקבל את חוות הדעת שלהם על התוצרים של הוופורייזר והאם הם שבעי רצון מהשימוש בו. כך אפשר לקבל המלצות על חברות מסוימות או תכונות חשובות שצריך לשים לב אליהן בבחירה של הוופורייזר.

החשיבות של בחירת הוופורייזר הנכון

אין ספק שבזכות הוופורייזר אפשר לעשות שימוש נכון ויעיל בעלי הקנאביס, לעומת מיצוי שלא עד תום שלא יורגש על ידי אותו מטופל שקיבל אישור לעשן את העלים המיובשים. מסיבה זו חשוב מאד לשים לב לתכונות של הוופורייזר ולאפשרויות השונות הקיימות כיום וכך לבחור בצורה הכי נכונה. וופורייזר כיום יכול להחזיק מעמד במשך הרבה מאד זמן ולכן קנייה אחרי הרבה מחשבה תסייע בכך שהוופורייזר גם יחזיק מעמד הרבה זמן, אפילו כמה וכמה שנים. מומלץ שלא לבחור בוופורייזר שהמחיר שלו הוא הזול ביותר אלא באמת בזה שהתכונות שלו הן אלה שיאפשרו את השימוש הכי נכון ויעיל עבור כל משתמש או מעשן. אפשר וכדאי לקבל המלצות מחברים או מכרים אבל גם במקרה זה כדאי לקחת זאת בעירבון מוגבל בשל הנוחות או השימוש האישיים שכל אחד יעשה הוופורייזר ולא תמיד יהיו אלה שימושים זהים בקרב כל מי שמשתמש.