חשבונית דיגיטלית – להתקדם עם הקדמה

קידום בגוגל

יש מי ש"תקוע" בשנות תרפפו, ונוהג לכתוב את החשבוניות שלו באופן ידני, לסרוק אותן, ואז לשלוח אותן בדואר אלקטרוני, או לחלופין דרך דואר ישראל. ולהם אנו אומרים כיום – לא חבל על כל המאמצים שלכם? ככלות הכול, כל התהליך הארוך הזה גוזל מכם המון זמן. מה בדיוק התועלת בכך? עם הפנים לשנת 2022, נראה כי חשבונית דיגיטלית היא הדבר הבא. הפעולה שבה כל בעל בית עסק צריך להתוודע אליה, וכמובן לעשות בה שימוש. בעוד חשבונית מסורתית חשופה להמון טעויות בדרך, החשבונית הדיגיטלית ממש לא. ובמאמר זה נבין לעומק את היתרונות של החשבונית הדיגיטלית.

 

האם חשבונית דיגיטלית משפרת את שביעות הרצון של הלקוח?

משאת נפשו של כל בית עסק באה לידי ביטוי ברצון הכן והאמתי שלו "לנוח על זרי הדפנה", הווה אומר – שיהיו לו כמה שיותר לקוחות בריטיינר קבוע ומתמשך. נתחיל בכך, שממש לא פשוט לגייס לקוחות חדשים חדשות לבקרים. כמו כן, מאוד קשה לדאוג לכך שהלקוחות בשוטף יהיו וימשיכו להיות שבעי רצון מן השירותים שלכם.

אבל יש דרך אחת, שבאמצעותה תוכלו לכבוש את לב הלקוחות שלכם, והיא בעזרת השימוש של חשבונית דיגיטלית. מכיוון שהעיבוד של החשבונית האלקטרונית הוא מהיר ולאלתר, ומחייב במעט בעיות בתשלומים, אתם יכולים להעניק שירות לקוחות באופן פנומנלי, ברמה הכי גבוהה שיש. כפועל יוצא, תיהנו משימור לקוחות קבוע ואינטנסיבי יותר.

האם חשבונית דיגיטלית מאפשרת קבלת תשלום לאלתר?

כאשר נוהגים בשיטות הישנות, של הוצאת חשבונית באמצעות כתיבה בפנקס חשבוניות סטנדרטי, יש למיין, לנתב, למפתח שוב ושוב, לסרוק ולשלוח את החשבוניות לאישור מידי של הלקוחות. ולעתים ייתכנו מצבים של איבוד חשבוניות. כל התהליך הארוך הזה לוקח זמן. והרבה זמן. אבל הסירו כל בעיה מעל לבכם, אנו אנשי הפתרונות היום.

כל זה ייחסך מכם באמצעות השירות הייחודי של חשבונית דיגיטלית. היא נגישה כעת, בכל רגע נתון, בתוך המערכת, ואפשר לנתב אותה מיד, ולקבל את האישור הגורף של הלקוחות בזה הרגע. כל זה מביא לכך, שתקבלו שכר על העמל שלכם בזמן, ולא תחכו "שנות אור" לקבלת התשלום מן הלקוחות שלכם. וכפועל יוצא, באמצעות החשבוניות הדיגיטליות תזכו לשפר את תזרים המזומנים שלכם לבלי היכר, ולהשקיע הון חוזר בצרכים הגדלים של בית העסק שלכם.

האם חשבונית דיגיטלית מפחיתה בהוצאות כספיות?

אם חשבתם שאתם כבר מבינים את כל היתרונות של חשבונית דיגיטלית, תחשבו שוב. אין לנו מספיק מרחב על מנת להציג בפניכם את כל היתרונות של החשבוניות הדיגיטליות. אבל, עלינו לציין, כי בלי כל עוררין על כך, באמצעות החשבונית הדיגיטלית נהנים מהרבה פחות הוצאות כספיות. מבולבלים? והנה בא ההסבר לאלתר. בעוד שהוצאת חשבונית קונבנציונלית, בשיטה של ימי אנו בנו, גובה מצדה מחיר ניכר, עבור הדפסה, אחסון, עיבוד ומשלוח של החשבוניות, כל זה לא קורה במקרה של חשבוניות דיגיטליות. הדיוק המרבי והמושלם של החשבונית הדיגיטלי מתורגם באופן ישיר בהרבה פחות הוצאות כספיות, והן בפחות שיחות חירום לשירות הלקוחות של בית העסק.