כך צילום העסק יסייע למנף אותו

בין שיש לכם עסק קיים ובין שאתם עתידים לפתוח בקרוב עסק חדש, מומלץ להקדיש את הזמן לתכנון אסטרטגיה נכונה שתמנף אותו ותציג אותו בשורה הראשונה עבור לקוחות פוטנציאליים. 

טעות שרבים מבעלי העסקים עושים היא לחשוב באופן שאיננו אובייקטיבי לגבי כדאיותו של העסק. אנו אמנם יודעים שהשירות שיינתן על-ידינו יהיה איכותי וללא פשרות, אך האם הלקוחות הפוטנציאליים יודעים זאת? וודאי שלא, והם גם עורכים סקר שוק שחולש על פני שורה של מתחרים נוספים.

צילום בשירות עסקים

ענף הצילום המקצועי חולש על הרבה מעבר לתחום האירועים והפנאי. לא אחת, זהו הצילום המקצועי שיוכל לסייע ללכוד את תשומת לבו של הלקוח הפוטנציאלי, ולהפוך אותו מאדם המתעניין בשירות, לכדי לקוח משלם.

להלן מרוכזות מספר דוגמאות מרכזיות, כיצד שכירת שירותיו של צלם, יוכלו לסייע לעסק שלכם לצמוח ובגדול.

צילום פורטרט

צילום פורטרט הוא אחת מן הדרכים היותר מוכרות ומרכזיות שבאמצעותן תוכלו ללכוד את תשומת לבם של הלקוחות ולשדר מקצועיות.

חשוב לציין: רבים מן הלקוחות הפוטנציאליים מגיעים אלינו מן המרשתת וכל שכן דרך הרשתות החברתיות או האתר הרשמי של החברה. כאשר בחזית מוצגת דמות ייצוגית, הרי שהדבר יכול ליצור רושם ראשוני חיובי, וכך אף לקצר את משך הזמן הנדרש כדי לשכנע את הגולשים להשאיר פניה לקבלת פרטים נוספים.

צילום אווירה

מומלץ יהיה לשכור צלם המתמחה בצילום סטילס עבור יצירת שורה של צילומי אווירה במשרד.

צילומי אווירה הינם צילומים שמטרתם היא לשדר אל הצופים את האווירה שמתקיימת בבית העסק. ניתן לראות דוגמאות רבות לכך בחברות הייטק שונות המציגות אווירה דינמית וצעירה, אורבנית ומחוספסת. ניתן גם למצוא לכך דוגמאות בבתי ספא שונים ומלונות אשר מבקשים לשדר אווירה מסוימת אל הצופים, ולהכניסם אל תוך המקום רק ממבט חטוף.

ברגע שלקוח פוטנציאלי מרגיש חיבור ברמה הרגשית אל האווירה המשודרת מן התצלום, הרי שיש בכך יח"צ נהדר ואמצעי שכנוע נוס, שיגרום לו להשאיר פניה.

סרטוני תדמית

דרך נוספת ואולי החשובה מכולן היא יצירת סרטון תדמית מקצועי לעסק שלכם.

סרטוני תדמית יכולים להיות קצרים וקולעים, אך הם טומנים בחובם מלאכת מחשבת לא מועטה כלל. מומלץ בחום לשכור את שירותיה של חברה המתמחה ביצירת סרטונים תדמיתיים לעסקים, ויחד עמה לאפיין את הסרטון שיציג את הקו העלילתי של העסק.

האם יהיה מדובר בראיונות של עובדים? שילוב של צילומי אווירה? או אולי הצגת פרויקטים שונים בשלל תצלומים וזוויות מעניינות?

לסרטוני תדמית הכוח לשכנע את הגולשים יותר מכול, באשר לנחיצות השירות של העסק, והם משדרים יוקרה ואמינות.

לסיכום

חשבתם שהתכנית העסקית שלכם תכלול אך ורק מספרים והיבטים חשבונאיים? חשוב לזכור שהאפיקים השיווקיים השונים הם חשובים לא פחות מאשר התכנון החשבונאי והתקציבי של העסק שלכם.

הסתכלו תמיד קדימה, וראו כיצד תוכלו לגדול ולהגדיל את ההכנסות.