מוצרי ספיגה למבוגרים – מה ההבדלים בין המוצרים בשוק?

אין זה פשוט להזדקן או ללוות אדם אהוב בהזדקנותו שלו. הגוף, המוח, הנפש והרוח עוברים אינספור שינויים ואי אפשר להתעלם מהדעיכה האיטית אך עקבית בכל רובד מחייו של אותו אדם. מבחינה גופנית אי אפשר לדעת מה יוליד יום וכל שנותר לקוות זה שאותו אדם, למרות קשיים או אתגרים, ימשיך להיות עצמאי ככל האפשר. לצערם של לא מעט אנשים המצב לא כזה והם מתמודדים עם שינויים מרחיקי לכת שמתרחשים בגוף שלהם ובכלל זה – איבוד השליטה בסוגרים. במצב זה צריך להכיר את המבחר הגדול שקיים כיום של מוצרי ספיגה ובכלל זה חיתולים למבוגרים מידות גדולות או כל סוג אחר שיכול להקל על השגרה היומיומית ולאפשר עוד מידה של שפיות ואנושיות בהזדקנות חסרת הרחמים.

אילו מוצרי ספיגה קיימים כיום?

כיום, מלבד חיתולים למבוגרים מידות גדולות (או מידות רגילות) אפשר להתוודע לסוגים שונים של מוצרי ספיגה או אביזרי עזר. פדים או מכנסונים סופגים חד פעמיים, סדיניות לפריסה על המיטה או הספה – כל אלה מהווים רק חלק מהאפשרויות שכדאי להכיר. כל אחד מהמוצרים מתאים לסוג אחר של התנהלות מבחינת מי שיעשה בו שימוש ולכן מומלץ לנסות ולראות עם מה הכי נוח להשתמש. הבחירה מבוססת על רמת שיתוף הפעולה של אותו אדם שנדרש לעשות שימוש במוצרי הספיגה ובדרגה האישית שלו של לבישה עצמאית או בחירה להשתמש במוצרים אלה. במידה ואין הוא שותף לבחירה או לשימוש – מי שנמצא קרוב אליו ומטפל בו על בסיס יומיומי יהיה זה שיצטרך לבחון את הסוגים השונים ולקבל את ההחלטה עם מה יהיה הכי נוח ונכון לעשות שימוש באופן שוטף, שגרתי ויומיומי.

איך לבחור את מוצרי הספיגה הנכונים?

מכיוון שכיום יש לא מעט סוגים הרי שלעיתים קרובות המבחר עלול לבלבל. מכאן שיש חשיבות לשימת לב למאפיינים או התכונות של המוצרים עצמם. למשל – חיתולים למבוגרים מידות גדולות דורשים עזרה של מטפל צמוד או של קרוב משפחה הן בלבישתם והן בהסרתם. לעומתם, המכנסונים הסופגים יכולים להיות קלים יותר לשימוש עצמי, במידה שאותו אדם מבוגר ממילא יודע ויכול לבצע פעולות יומיומיות בעצמו. המחיר גם הוא מהווה שיקול משמעותי, שכן באופן כללי אפשר לומר שמדובר בציוד לא זול וההוצאה הכספית לא נמוכה. מכאן שאם מוצאים עסקה כדאית ואטרקטיבית שאיתה אפשר לקנות כמות גדולה של מוצרי ספיגה שיספיקו לאורך זמן והמחיר יהיה יחסית נמוך יותר – הרי שכדאי לשקול את זה. במידה ולא בטוחים אילו מוצרים יתאימו עבור אותו אדם שמחפשים עבורו – מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי ממי שעובד בתחום ומכיר את מגוון המוצרים. כך אפשר יהיה לקבל את ההחלטה הנכונה והמתאימה ביותר.