עורך דין דיני עבודה – להתמודדות עם פיטורים

משפט

תקופת הקורונה יכולה להיות מאתגרת ולא פשוטה מבחינה כלכלית לכל אחד. אחד המצבים שאנשים חייבים להתמודד איתם בזמן הקורונה הוא פיטורים. התמודדות עם פיטורים היא דבר לא פשוט מבחינה רגשית ומבחינה כספית. בשביל שנוכל להתמודד עם הפיטורים אנחנו צריכים עורך דין דיני עבודה.

עורך דין מומחה לדיני עבודה יוכל לייעץ לנו איך אנחנו יכולים להתמודד עם הפיטורים מבחינה משפטית. הוא יוכל לייעץ לנו האם אנחנו יכולים לערער עליהם בבית המשפט וגם מהם האפשרויות העמודות בפנינו בנוגע לתביעת פיצויים של דמי פיטורים מהמעסיק לשעבר שלנו שפיטר אותנו.

עורך דין דיני עבודה – למה לא חוקי לפטר בלי שימוע לפני פיטורים?

עורך דין דיני עבודה יוכל להסביר לנו מהם הזכויות שלנו כעובדים וכעובדים שפיטרו אותם. למעשה לא חוקי לפטר בישראל עובדים בלי עריכת שימוע פיטורים להם. עריכת שימוע פיטורים היא זכות יסוד של כל עובד בישראל לא משנה מה התפקיד שלו ואיפה הוא עבד בזמן שפיטרו אותו.

אם פיטרו אותנו מבלי לערוך לנו שימוע לפני פיטורים יש לנו זכות לערער על הפיטורים בבית משפט לדיני עבודה ולתבוע את המעסיק. חשוב שאחרי שקורה מצב בו מפטרים אותנו נפנה לעורך דין מומחה ונתייעץ אתנו איזה צעדים משפטיים כדאי לנו לעשות או לא לעשות.

עורך דין דיני עבודה – למה לא חוקי לפטר אישה בהיריון?

עורך דין דיני עבודה יוכל לסייע גם לאישה בהיריון שפיטרו אותה. לא חוקי לפטר אישה בהיריון או אישה שנמצאת בחופשת לידה. במידה ואנחנו יודעים על אישה בהיריון או אישה בחופשת לידה שפיטרו אותה כדאי לנו לייעץ לה להתייעץ עם עורך דין מומחה על הנושא.

עורך דין מומחה לדיני עבודה יוכל לסייע לכל אישה הרה או אישה שרק ילדה ונמצאת בחופשת לידה להתמודד טוב יותר עם מקום העבודה שלה ומולו. הוא יוכל לסייע לנו לשמור על מקום העבודה שלה והוא יוכל לסייע לה לתבוע אותו במקרה שיפטרו אותה או יפגעו בזכויות הסוציאליות שלה.

עורך דין דיני עבודה – ותביעת פיצוי פיטורים

עורך דין דיני עבודה יוכל לסייע לנו בהגשה של תביעת פיצוי פיטורים כנגד מקום העבודה שלנו. אם אנחנו מאמינים שפיטרו אותנו שלא בצדק יש לנו כל זכות להילחם על מה שמגיע לנו לפי חוק. עורך דין מומחה יוכל לייצג אותנו בבית המשפט והוא יוכל להגיע בשבילנו להסכם עם המקום שפיטר אותנו.

בסופו של דבר אף אחד לא רוצה להיות מפוטר. כאשר מפטרים אותנו אנחנו צריכים להתמודד עם רגשות לא נעימים ואי וודאות כלכלית. ההתמודדות שלנו יכולה להיות קל יותר כאשר נשכור עורך דין מומחה שינחה אותנו מבחינה חוקית מה הזכויות שלנו ומה מגיע לנו לקבל מהמעביד לשעבר שלנו.