מתנות מיוחדות ללקוחות
אם אתם בעלי עסק או חברה, אתם בוודאי מודעים לצורך המתמיד בשימור לקוחות קיימים. אחת האפשרויות הטובות ביותר לעשות זאת הינה באמצעות מתנות מיוחדות ללקוחות החשובים שלכם, כאלה שהן גם מקוריות כמו חולצות עם מסר שיווקי מודפס, מתנות שהן גם שימושיות וגם מספקות את המיתוג העסקי שלכם באמצעות לוגו החברה, עם כיתוב, טלפון או אתר האינטרנט שלכם. מדוע כדאי לכם להשקיע במתנות מיוחדות ללקוחות, ואלו סוגי מתנות יענו על הצרכים שלכם?
המתנה כאמצעי שימור לקוחות
איך תוכלו לגרום ללקוחות שלכם לזכור אתכם? מהי הדרך הנכונה ביותר לגרום ללקוח שלכם להרגיש מחויבות או תחושת שייכות לבית העסק שלכם? התשובה היא פשוטה מאוד. במקום לשלוח מיילים, מכתבים או לעשות טלפונים – מתנה קטנה ושימושית, הממותגת בלוגו של בית העסק שלכם. לתשורה קטנה יש חשיבות רבה. ראשית, היא מאפשרת לכם ליצור קשר אישי ביניכם לבין הלקוח שלכם. שנית, בית העסק שלכם תמיד יהיה בתודעה של הלקוח, ושלישית, זוהי דרך מצוינת למתג את החברה שלכם. כאשר אתם מגישים ללקוח שלכם מזכרת מהפגישה, או שולחים לו מתנה לכבוד החג, הרי שבאופן מידי אתם יוצרים תחושה של קירבה. במקום לשלוח מייל שימחק מיד או להרים טלפון שישכח כעבור מספר דקות, המתנה מדברת בעד עצמה, במיוחד אם בחרתם במתנה ייחודית ובולטת.
סוגי מתנות מיוחדות ללקוחות
מוצרי פרסום מקוריים ומיוחדים יהיו שימושיים במיוחד, ולכן חשוב לבחור במוצר שיש בו צורך ומניחים אותו במקום בולט. דוגמא לכך, אפשר לראות ביומנים השולחניים הממותגים של בית העסק שלכם, אליהם תוכלו להוסיף את לוגו בית העסק ופרטיו בכל עמוד, תמונות של מוצרים ועוד. מתנה מיוחדת ושימושית במיוחד היא פד לעכבר שולחני ממותג, ספל לשתייה חמה או כוס שתייה טרמית, דיסק און-קי ואפילו מחזיק מפתחות מעוצב. על כל הפריטים כמובן ניתן ואף חשוב להדפיס את שם החברה שלכם בצורה בולטת, עם פרטים ליצירת קשר או אתר האינטרנט שלכם. באופן זה, הלקוח שלכם תמיד יזכור אתכם לטובה ותמיד ידע לאן לפנות כאשר יהיה לו צורך בשירות או במוצר אותו אתם מציעים.