כך תתמודדו עם תגובות שליליות ברשת

ניהול מוניטין

פתאום, באופן מפתיע, חבר מודיע לכם כי הקיש בגוגל את שם העסק שלכם וגילה לא מעט תגובות שליליות. התגובה הראשונית הינה סטרס עצום, איך מוחקים? מה יהיה עם העסק החדש? אם זה נשמע לכם מוכר ולא תרצו שזה יקרה לכם, אולי כדאי להוריד את הלחץ ולקבל באהבה כמה טיפים שיעזרו לכם למחוק תגובות שליליות אודות העסק שלכם.

כפי שהבנתם, יותר ויותר אנשים או עסקים רוצים להצליח אך נתקלים בתחרות שלא תמיד נחשבת הגונה. איך זה בא לידי ביטוי אם לא בתגובות שליליות המאיימות להרוס כל מה שבניתם. כדי שזה לא יקרה לכם, הנה כמה דברים שיעזרו לכם לשמור על העסק מתגובות פחות טובות באמצעות ניהול מוניטין ברשת.

טיפ ראשון : אתם זה גוגל

כן, שמעתם נכון, כמו שרואים אתכם, כך יראו גם במנועי החיפוש. גוגל הינו מנוע חיפוש גדול ומכאן שחייב לתת לו את ההתייחסות הרצינית. התמונה של העסק שלכם, זה מה שרואים בעמוד הראשון ואת זה חשוב לקחת בחשבון. טיפ שני: השקיעו בעצמכם באמצעות ניהול מוניטין ברשת. זו לא אמורה להיות בעיה, דאגו למתג את עצמכם נכון, השקיעו בתוכן הן בדף הבית, אודות שלכם וכל הדפים הראשונים אותם הלקוח שלכם יראה ומהם למעשה יתרשם. עצה קטנה? אתר אינטרנט ותכנים הם כמו בית וריהוט, כשהבית יפה אבל ללא רהיטים ,ספק אם הלקוח שלכם יישאר שם לזמן הארוך והתוצאה? דילוג אל המתחרה שלכם.

ומה יהיה הטיפ השלישי? תמונות עובדות וכל מה שהביא אתכם עד הלום

אנשים ירצו לדעת עליכם, לדעת למה הגעתם למה שהגעתם, מה גרם לכם לבחור במקצוע ומה יש לכם באמת ובתמים להציע להם. את זה, אתם חייבים לכתוב ושוב, מדברים כאן על עניין התוכן.  לקדם באמצעות אתרי ספאם? חשוב ביותר להיזהר מזה, הנה אנחנו נוגעים בזה, כאן יידרש מכם לקדם את עצמכם באמצעות קישורים נכונים וחזקים שלא יגרמו לכם לנזק.

אז מה הכי חשוב? אם מישהו ניהל נגדכם קמפיין שלילי, אל תשחקו את המשחק, אל תגיבו כפי שהוא מגיב. הרעיון הגדול ביותר הוא לקחת אחריות, לפנות לחברה מקצועית שתעשה עבורכם את העבודה השחורה. שחורה? לא בהכרח, אם מראש תתנו את הבמה למנהל מוניטין, הדברים הרעים לא יתרחשו מלכתחילה. קראו אודות ניהול מוניטין וחסכו מעצמכם בעיות או מכשולים בדרך להצלחה.