מוצרים משלימים לעסק

כותב על הלוח

כל עסק נוסד על מנת להרוויח ולספק הכנסות למפעיליו. עסקים חייבים להיות מנוהלים היטב על מנת להשיג מטרות אלו. כל המערכות הקיימות בהם חייבים לעבוד בשיתוף פעולה ולהיות מצוידות במוצרי בסיסיים דוגמת ציוד משרדי ומוצרים משלימים אחרים. המחלקות האחראיות על השיווק והמכירות הן אלו אשר, בסופו של דבר, מביאות את הלקוחות הרוכשים את המוצרים והשירותים הנמכרים. תחום השיווק והמכירות הינו מגוון מאוד וכולל בתוכו אלמנטים שונים של דרכי ואמצעי פרסום. אחת מהשיטות לשיווק ישיר הוא מתן מוצרי קידום מכירות. קיים מגוון רחב של מוצרים כאלו וניתן לחלקם בפגישות עבודה, כתוספת להצעות מחיר, בפגישות נטוורקינג, בכנסים ותערוכות וגם כאשר שולחים חומר פרסומי בדואר או באמצעי דיוור אחרים.

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אחד מבין מוצרי הקד"מ החשובים ביותר. הוא למעשה, מכיל מידע חשוב על העסק ומנהליו והוא בעל יתרונות רבים מאוד. ניתן לשלוח אותו מכל מכשיר דיגיטלי דוגמת טלפון חכם, טאבלט, מחשב וכדומה. פרטיו נשמרים כל העת אצל הלקוח, הספק, הפקיד הממשלתי ובעצם אצל כל אחד הזקוק למידע שבו. כל הקישורים לעסק נשמרים במקום אחד. ניתן להתאימו לכל סוג של סמארטפון ולכל מערכת הפעלה, אין צורך בהתקנה, אפשרות לשיתופו באמצעות מייל, רשתות חברתיות, ווטסאפ, SMS וכדומה. ניתן לעצב אותו אישית לכל לקוח. הפקתו מהירה ואיננה יקרה. הוא יכול להגיע במקום כרטיס העשוי מנייר אותו יש לשלוח בשיטות מסורבלות, או בנוסף אליו.

על יעילותו של כרטיס הביקור הדיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי משרת את איש השיווק המנהל ובעלי תפקידים אחרים ביעילות רבה. ניתן לשלוח אותו לקראת פגישה ראשונית, במהלכה או לאחריה בצירוף מידע ותכנים נוספים החשובים למקבל החומר. ניתן לשלוח אותו כל פעם מחדש כתזכורת במקרים בהם הקשר הראשוני לא יצר שיתוף פעולה ועדיין מנסים ליצור חדש. ניתן לעדכן אותו בקלות בכל עת שרוצים ובעת הצורך. זאת, כאשר מתחלף מנהל או בעל תפקיד, בעת שינוי כתובת, בעת החלפת או הוספת טלפון, בעת עיצוב לוגו חדש ובנסיבות אחרות. כל עדכון כזה נעשה במאמץ קטן ובמהירות רבה.

יתרונות נוספים

לאחר כל עדכון אין צורך לשלוח אותו מחדש לכל אלו שקבלו אותו בעבר. העדכון יופיע במיידית כל אימת שהם יציצו בו. כרטיס ביקור דיגיטלי יכול להישלח בלחיצת כפתור אחת ממקבליו הלאה   לאנשים נוספים דוגמת: עובדים נוספים באותה חברה, שותפים, ובעצם, לכל מי שמבקש המלצות על בעליו. כך מתבצע פרסום מתגלגל נוסף חינם אין כסף. קיימים מוצרים משלימים נוספים המשמשים לקידום מכירות, ובין היתר: לוחות שנה, מגנטים, עטים, מעמדי שולחן, אביזרי מחשב ואלקטרוניקה, שעונים, תיקים וארנקים ועוד כהנה וכהנה. על כל מוצר יפורסם לוגו ומידע על בעליו. מומלץ להזמין כרטיסי ביקור דיגיטאליים ומוצרי קד"מ אחרים אצל ספקים בעלי מוניטין, כל אחד בתחומו יספק את המוצרים הראויים ביותר.