מהן מערכות מיזוג אוויר תעשייתיות?

מחפשים מידע על מערכות מיזוג אוויר תעשייתיות? רוצים לדעת במה מדובר, איזה עסקים צריכים את זה, ואיזה סוגי מערכות מיזוג תעשייתי קיימות? כל מה שרציתם לדעת על מערכות מיזוג אוויר תעשייתי במאמר הבא.

מהן מערכות מיזוג אוויר תעשייתי?

מערכות מיזוג אוויר תעשייתי, כשמן כן הן – מערכות מיזוג אוויר ("מזגנים") לעסקים תעשייתיים.
מערכות מיזוג וקירור תעשייתי מהוות גורם מפתח לפעילות התקינה של כל עסק שפולט אנרגית חום במהלך פעילותו – בין אם כחלק מתהליך ייצור, תפעול וכו'. למעשה, מקורה של כ-40% מצריכת האנרגיה של עסק תעשייתי, היא במערכות מיזוג האוויר והקירור.
בנוסף, מערכות אלו נדרשות לבצע ביצועים ופעולות בהספק גבוה, במשך פעילות ממושכת, וללא הפסקה. כך שהתכנון המוקדם וההתקנה הנכונה שלהן, היא קריטית – הן מהבחינה כלכלית והן מהבחינה העסקית.
ולכן, מערכת מיזוג אוויר תעשייתי צריכה להיות מתוכננת ומותקנת רק על ידי חברה מקצועית, אמינה ו-ותיקה בתחום זה. וזאת על מנת להבטיח ביצועים יעילים, משתלמים ובטיחותיים עבור העסק שלכם.

סוגי מערכות מיזוג תעשייתי

כשמדברים על מערכות מיזוג תעשייתי חשוב להבין שמדובר במכלול של רכיבים המיוצרים ומותקנים בהתאמה אישית לכל עסק או לקוח, בהתאם לאפיון המקצועי, שנותן מענה לצרכי אותו העסק או הלקוח. וכעת, נרצה להבין אילו סוגים של מערכות מיזוג תעשייתי קיימות:
1. מזגנים מסוג PACKAGE התפשטות ישירה.
2. מערכות למיזוג שטחים מסוימים ומיוחדים, הנקראות WATER SOURCE.
3. מערכות מיזוג VRF להספקת תפוקות משתנות.
4. מערכות המייצרות מים חמים או קרים.

מהן מערכות קירור  C02?

מערכות קירור CO2 הן מערכות הקירור הנפוצות ביותר בשוק התעשייתי בארץ ובעולם, ומדובר ב"עתיד" הקירור תעשייתי. מערכות אלו מבוססות על פחמן דו חמצני, והן מציעות פתרון הרבה יותר מוצלח ומשתלם, ממערכות עצמאיות של אמוניה. וזאת מכיוון שמערכות הקירור CO2 לא מייצרות בכלל פסולת רעילה כלל. ובכך, מערכות קירור אלו מציעות לבעלי המפעלים והעסקים פתרונות מיזוג וקירור שלא גורמים לזיהום סביבתי. כלומר, אם אתם רוצים לשמור על הסביבה ולא לזהם אותה – כדאי לכם לבחור רק במערכות קירור מבוססות פחמן דו חמצני, כמו מערכות הקירור מסוג CO2.

איך לבחור מערכת מיזוג אוויר לעסק?

צריכים להתקין מערכת מיזוג תעשייתי בעסק אך לא בטוחים מאיפה להתחיל, איך לעשות זאת בצורה נכונה, יעילה ומשתלמת, או למי כדאי לכם לפנות? ובכן, אם אתם רוצים להתקין מערכת מיזוג אוויר תעשייתי למפעל או לעסק שלכם – כדאי שתיפנו רק לחברה מובילה בתחום, כמו חברת "ניק מערכות", שתוכל לייעץ לכם ולסייע לכם בתהליך. עם חברה כמו זו אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות, ושעבודת התכנון וההתקנה של מערכת הקירור תבוצע על צידה הטוב ביותר.